DARK EARTH MOD (Templar)

Dark Eatrh mod.
Ten temat powstało pod przyszły mod który mam nadzieję że powstanie .Jeśli chodzi z naszej strony to na 99% no ale to zależy od narzędzi jakie zostaną udostępnione .
Autor Odp.
Templar Earth 2160 z pewnością będzie grą innowacyjną i godną swoich poprzedniczek .
Możliwość jakie daje jej silnik graficzny i fizyczny są bez konkurencyjne dlatego planujemy zrobić mod totalną konwersję Dark Earth będzie to projekt w którym będziemy chcieli sprawdzić czy realizm sprawdzi się w grach RTS 3d.
Czym będzie się objawiać ten realizm tym że wszystko będzie proporcjonalnej skali piechota budynek czołg niektórzy myślą w tym momencie że piechota będzie jak mrówki otóż nie bo sprzęt zaprojektowany jest tak by nie był kolosalny a Felek się w nim mieścił . Chcemy wprowadzić też automatyzacje jednostek np. piechota pod obstrzałem pada i próbuje się wycofać lub schować się za jakimś kamieniem wrakiem tak wraki też chcemy wprowadzić będą mało skomplikowane i mało poligonów będą zajmować. I będą miały swoją energię .
Planujemy zrobić parę animacji śmierci piechoty pierwsza dostanie z takiego kalibru że wyparuje , inna zostanie rozczłonkowana na części ,trzecia pada twarzą w ziemię następny pocisk który trafi ją może ją rozczłonkować lub spalać że nic po niej nie zostanie i tak będziemy mieli rozwiązane by na planszy gry nie zalegało niepotrzebnych obiektów a jednostki nie będą głupio wsiąkać w ziemię .piechota będzie miała kolosalny wpływ na strategię ale więcej szczegółów później .
Sprzęt będzie składał się z modułów jak w earth można powiedzieć że cały sprzęt wymieniliśmy modele jak i tekstury .Moduły trochę inaczej zaprojektowaliśmy niż w
Earth 2160 oto onne . Kadłub , kokpit ,silnik , rdzeń, wieżyczka do wieżyczki montowane są działa. Rodzaj dział nie będę opisywał ,o tym kiedy indziej.
Trochę o nacjach dostępnych w modzie To grywane będą 3 UEP, ASU , APOCALIPS.
UEP skrót UNITED EARTH PROTECTORS .Nacja najbardziej zawansowana technologicznie gdzie każdy piechociniec jest na wagę złota Swoją technologie zawdzięczają ogromnemu sztabu naukowców pracujących nad technologiami [pozaziemskimi zdobyte ze zestrzelonych statków obcych Otóż ta nacja działa pod przykrywką korporacji New technology która posiada 70 % rynku technologicznego rynku ziemskiego coś podobnego do X com- był natchnieniem dla niej więcej szczegułów puźniej.
UEP posiada główną bazę na terenie POLSKI która wytwarza ogromne pole siłowe otaczające ziemię i mars i są gwarantem bezpieczeństwa ludzkości
ASU skrót ALIEN SYRJUSZ UNION Jak sama nawa mówi jest to organizacja która jest w sojusz z obcymi Obcy są prez. nich uważani za bogów i liczą kiedy obcy podbiją ziemię protektorat nad ziemią i otrzymają oni A według asu to jest tylko kwestia czasu Uep nie morze wiecznie stawiać oporu przed wielkim imperium obcych którzy podbili tysiące światów. Co prawda pole siłowe rozwaliło pierwszą inwazję a druga większa się zbliża .Swoją technologię zawdzięczają hojności obcych
Apokalips Nikt nic o niej nie wie uep myśli że to nieudany eksperyment obcych który wymknął się spod kontroli asu myśli że to nieudany eksperyment uep .
Jest to nacja maszyn które podbiły środkową Afrykę najmniej zurbanizowaną . Rozwinęły się tak że zagrażają całej ludzkości atakują i niszczą wszystko co jest organiczne obce patrole ludzi eksterminują wszelkie postaci życia tylko ilość zasobów w Afryce powstrzymuje od dalszej eksterminacji .
Oprócz tych trzech nacji na ziemi są kraje federacje które też posiadają swoją armią jak np. FEDERACJA AMERYKI Północnej Zjednoczona Azja pół nocno środkowa Mashima - armia Japonii , unii europejskiej itd.
Takim ciężkim czasie będziemy umieszczeni kiedy ziemia jest podzielona i przestraszona armii maszyn jak i najazdu obcych jedyna nadzieja w jaką ludzkość patrzy to UEP bądź ASU
TO na razie tyle Chcę się jeszcze zapytać Rosica czy na serwer weca będzie można wsadzić stronę oficjalną modu nad którą pracujemy .

DEHNEO w jakim języku mod zostanie wydany? Będzie zmieniać wymagania gry?
Templar to jest przykład lekkiego czołgu asu jak mugł by wyglądać w grze. jak niedziała tu Link obrazu prosze wejść na http://www.gsclancod.webpark.pl/klo.jpg tu jest umieszczony obraz.
Templar
Quote by templar
to jest przykład lekkiego czołgu asu jak mugł by wyglądać w grze. jak niedziała tu Link obrazu prosze wejść na http://www.gsclancod.webpark.pl/klo.jpg tu jest umieszczony obraz.
Templar Otóż po emocjach związanymi z obcymi chciałbym pokazać wam 3 skreeny żołnierza asu
Wiele osób zjechało nasze jednostki więc postanowiliśmy się poprawić i pokazać na co nas stać.
Oprawę graficzną planujemy zrobić tak jak w filmie by miało się takie złudzenie że uczestniczymy w prawdziwej wojnie.
Projektując piechotę mieliśmy na uwadze że w grze jej będzie dużo dlatego skąpiliśmy jej trójkątów (763 trójkąty) a popracowaliśmy nad teksturą .
1 adres przedstawia samą siatkę bez tekstury http://www.gsclancod.webpark.pl/poligon.jpg
2 adres przedstawia piechotę z teksturą http://www.gsclancod.webpark.pl/asutruper.jpg
3 adres przedstawia piechotę z teksturą wykończoną tak jaką chcemy widzieć w grze
zrobiliśmy ją techniką wypalania tekstury.
http://www.gsclancod.webpark.pl/trupertex.jpg
Możecie Se ją krytykować czekam.
krzysztof Jak dla mnie to ten żołnierz wygląda dość biednie, przynajmniej z bliska. Pokażcie go z oddalonej kamerki jak to będzie wyglądać w RTSie, bo z daleka te niedoskonałości mogą zaniknąć. I jeszcze jedno: tekstury są stanowczo zaciemne i przypuszczam że z daleka będą wyglądać jak czarne punkciki. Niechodzi mi o jakieś kolorowe różyczki, tylko może spróbyj dożycić im elementy koloru nacji, jak w E2150 efekt świecenia kolorów.

Peace!
Matoxiz Faktycznie trochę za ciemne te texturki... ale muszę przyznać, że ogólnie ciekawie się to prezentuje :) Powodzenia w dalszych pracach !
Templar Tuż przed wyjściem EARTH 2160 na którego wszyscy czekamy.
Chcielibyśmy przedstawić wam pare obrazów w tym jedną tapetę w których głównym bohaterem jest piechota ASU nie będę wam o nich pisał sami zobaczcie .
Jest ona wykończona choć zawsze można coś poprawić.
To na razie wszystko co tu ujawnimy więcej materiałów weźmiemy na zlot .
Na którym zobaczycie między innymi demona apokalipsa taruna portale budynki czołgi itd.
No i pokażemy coś z UEP ale tylko piechotę ponieważ ta nacja będzie trzymana w tajemnicy do wyjścia moda. Ta nacja będzie najbardziej oryginalna jej sprzęt technologia itd. Dla wszystkich patriotów mówię że główna siedziba tej nacji czyli baza główna znajduje się na terenie POLSKI. Fajnie Se pomarzyć najbardziej rozwinięty i najpotężniejszy kraj POLSKA.
Od którego zależy przyszły los ludzkości.
Na jednym obrazie dokleiłem piechotę ASU jak się czołga to dla tych którzy chcieli by zobaczyć jak to może wyglądać w grze.
Wszyscy którzy będą chętni w wsparciu tego projektu dobrze by było by pojawili się na zlocie. Nie programowaliśmy jeszcze w skryptach Earth C a niektórzy z was mają doświadczenie z 2150 to pomogą nam w rozszyfrowywaniu nowego języka Earth C.
Za każdą pomoc będziemy wdzięczni.

http://www.gsclancod.webpark.pl/asuasalut.jpg
http://www.gsclancod.webpark.pl/zmodyfikowany.jpg
http://www.gsclancod.webpark.pl/asu1.jpg
http://www.gsclancod.webpark.pl/podmga.jpg

Są jakieś pytania piszcie na forum po to one jest.
wabis hmm fajnie fajnie, podziwiać że wam się chce i że tak fajnie to wychodzi!

rozumiem że fabuła stworzy typowo nową gre...i nic nie będzie to miało wspólnego z earthem, a w sumie szkoda, moim zdaniem miło by było tworzyć takie odnogi, powiedzmy że gdzieś tam wysłali jakąś kolonie i ona się rozwinęła i tam z kimś się leje i wraca potem tu jako kolejna strona konfliktu :) ale...

czekam na download link żeby wszystko oblukać i przekonać się samemu

pozdro
Templar błagam was powiedzczie czy w wersji polskiej gry są narzędzia do modowania i chodzi mi o takie programiki które pozwalają na wprowadzanie własnych modeli plizzzzzzzzzzzzzzzzzzz Bo niewiem kiedy ta kochana poczta dostarczy mi tą grę do domu. Morze została wysadzona na poligonie wojskowym.