POMYSŁ (KLapovchy)

Słuchajcie grając ostatnio wpadłem na pewien pomysł - otóż chcę przerobić gre tal aby na Bajkałach można było montować również działa 105 mm ( na głównych wieżach z działami 120 mm ) może wie ktoś jak to zrobić? plis o instrukcję.

Piszcie jeżeli macie podobne pomysły.

PS: fajnie nawet by tak wyglądały hehe, tyle dział, jak pancernik hehe.
oczywiście chodzi mi o The Moon Project
Autor Odp.
KLapovchy Jeszcze jedno: tu taj są tekstury http://wec.insideearth.pl/?oid=117
kto wie która z nich dotyczy tylko Bajkałów, ponieważ chcę zmienić tylko ich wygląd ( te stalowe tekstury )
[God]_SetH_ Jeśli chcesz aby można było to robić w grze z poziomu konstruktora, to musisz grzebać w plikach gry (o ile sie nie mylę to konkretnie parametrs.par, czy jakoś tak), ale jak konkretnie to zrobić nie wiem. Najlepiej popytaj ludzi którzy robią OpX\'a i patche. Jeśli z kolei wystarczy Ci kilka takich jednostek w grze lub w edytorze, użyj kodu \"newone\".
Co do tekstur, to najprawdopodobniej plik z teksturami Bajkała ma taką nazwę jak jego id w EarthC (pełna lista id w dokumentacji EarthC), głowy jednak nie daję, nigdy nie sprawdzałem jak nazywane są pliki tekstur.
KLapovchy newone - co ten kod daje?
a prameters.par. czym otworzyć
KLapovchy [God]_SetH_ - bardzo cię proszę napisz mi wiersz jak ma iśc to z tym Bajkałem, jak ja wpisuje i daje enter to pisze \"ble ble ble ble -> 0\" a wpisałem wcześniej cheater 1.
Wydaje mi się że wiersz napisany jest poprawnie, proszę napisz mi ten wiersz dla jednoski Bajkał 300 z 2 podwójnymi działami 120 mm i 3 podwójnymi 105 mm
[God]_SetH_ Z góry ostrzegam, sprawdzałem na wersji 1.3 bez OpX.
Najlepiej będzie jak najpierw wpiszesz
display.show 1
Dzięki temu, w lewym górny rogu ekranu będziesz widział współrzędne kursora.
Potem:
cheater 1
Następnie:
newnoe współrzędnaX,współrzędnaY edubs2 # [email protected] edwca2 [email protected]
współrzędnaX i Y to współrzędne gdzie ma znaleźć się jednostka, upewnij się, że jest tam woda.
Nie sprawdzałem na OpX, bo szczerze mówiąc, nie chciało mi się go instalować. Jednak istnieje prawdopodobieństwo, że tam nie będzie działać, gdyż twórcy mogli zmienić id \"części\".
Co do Parametres.par, znajduje się on w pliku wd parametres.wd, należy go rozpakować przy pomocy WDmodifiera (na wecu w download/programy), niestety nie mam pojęcia czym go edytować...
KLapovchy ja mam wersje 2.2
Mam jeszcze owiele więcej pomysłów głównie dotyczących okrętów, i łodzi podwodnych więc raczej będę musiał to modyfikować przez jakiś program, obecnie nie mam czasu może w ciągu weekendu znajdę odrobinę czasu...