Wstawianie gotowego skryptu do mapy w potyczce (Dozey)

Od niedawna mam super pomysł na nową kampanię obcych do Earth 2150 LS lecz w języku skryptowym dopiero raczkuję.Skompilowałem skrypt na plik ecoMP ale jak go połączyc lub wsadzić do mapy w potyczce??Proszę o szybką odpowiedź.
Gdyby ktoś chciałby się pofatygować dla mnie to prosiłbym o skrypt na misję pościgową czyli że postawię kilka ciężarówek dla AI podpiszę je transportem wynalazków i kiedy zacznę grać chcę żeby ruszyły do wyznaczonego punktu na mapie (inaczej żeby można było je ścigać rzecz jasna).Współrzędne nie mają znaczenia;zmienię je tak samo jak imię pojazdów.Chciałbym tylko taki właśnie skrypt \"pościgowy\".Ostatnią rzeczą jaką prosiłbym to skrypt który po wykonaniu misji w potyczce odpala kolejną (coś jak misja z zaporą wodną u ED w Lost Souls).Z góry wielkie dzienks i szacun dla tych któzy grają jeszcze w earth\'a.
Autor Odp.
[God]_SetH_ Żeby skrypt misji był dostępny w potyczce musisz w głównym katalogu z gra (albo podkatalogu WDfiles, nie pamiętam na 100%, ale chyba obie metody działają) utworzyć taką strukturę folderów Scripts\\Gametypes\\Single i tam umieścić skrypt, od tej pory będzie on dostępny jako tryb gry do wyboru.

Natychmiastowego ładowania kolejnej misji nie da się zrobić w potyczce, jest to funkcja wywoływana przez skrypt kampanii.

Skryptu misji \"pościgowej\", szczerze mówiąc, nie che mi się pisać, ale wszystko co do niej potrzebujesz, znajdziesz w lekcji 2 kursu EarthC na tej stronie (okrągły przycisk z literką C na środku strony głównej, bezpośrednio nad newsami) i oczywiście w dokumentacji EarthC.
Dozey No albo chociaż żeby był ten globus co w misji to się chyba da zrobić??a poza tym to jak zrobić ten katalog scripts czy coś takiego??
Dozey dobra juz wiem jak się robi katalog ale jak się łączy mapę ze skryptem tak aby np padal deszcz albo przeciwnik atakowal z poza mapy???
[God]_SetH_ Skrypt misji wybierasz z listy trybów gry (tam gdzie np \"zniszcz budynki\" czy \"wujek Sam\").

Jeśli chodzi Ci o ten globus z którego wybiera się dostępne misje, to można to zrobić tylko i wyłącznie w skrypcie kampanii. Jeśli chodzi Ci o ten który klika się, żeby zakończyć misję, to włącza się go w skrypcie misji komendą \"EnableEndMissionButton(true);\"

Deszcz \"robi się\" w skrypcie misji.

Żeby zrobić atakujące z za mapy jednostki musisz je najpierw spawn\'ować na mapie (odpowiednia komenda i opis w dokumentacji).

Generalnie wogule polecam studiowanie skryptów misji z kampanii TMP lub E2150 zawartych w dokumentacji.
Dozey no ale nawet na misjach robiłem swoją kampanię MicorStorm (według wskazówek Palucha) i nic nie było również patrzyłem i studiowałem dokładnie kampanię Generała III Kategorii autorstwa KP2140 i nic! Miałem skrypt mapę itp a nic nie było żadnego microstorm a jak włączę kampanię UCS pisze wybierz grę:LOST SOULS część 3 i generał III kategorii.A mojej kampani ( a raczej Palucha bo to on psiał skrypt) nie ma! KP2140 na pewno łączył skrypty z mapami do gry i pewnie dla niego to pestka ale ja wogóle nie mam pojęcia jak to się robi.Piszę skrypt później mapę tworzę katalog microstorm.wd i tam wsadzam pliki:C:\\Documents and Settings\\Dawid\\Pulpit\\Microstorm\\Levels dokładnie tak to robię podobnie ze skryptem:C:\\Documents and Settings\\Dawid\\Pulpit\\Microstorm\\Scripts a mimo to nic jak na złość nic nie chce się pojawić.proszę o szbką pomoc.pzdr dla kp2140.
[God]_SetH_ Mapa jest mapą a skrypt skryptem. Nie łączy się tego w żaden sposób. Mapę robisz w edytorze i nic więcej. Zostaw ją tam gdzie się sama utworzyła. Potem wejdź do tego katalogu gdzie zainstalowałeś grę (domyślnie instaluje się w C:\\Program files\\Reality Pump\\Lost Souls) i tam utwórz katalog \"Scripts\" wejdź do tego katalogu i utwórz w nim katalog \"GameTypes\" a w nim katalog \"Single\" do którego wklejasz skompilowany skrypt który od tej pory będzie dostępny do wyboru jako tryb gry.

Skrypt kampanii musi być w podkatalogu Scripts\\Campaigns\\nazwa_nacji\\ gdzie nazwa_nacji to kolejno UCS, ED, LC w zależności dla kogo kampanię robisz. Skrypty kolejnych misji muszą być w katalogu Scripts\\Campaigns\\nazwa_nacji\\Missions, Skrypt kampania musi się nazywać CampaignNazwa_Nacji_Cos_dalej.ecoMP, gdzie \"Nazwa_Nacji\" to ED, LC lub UCS a \"_Cos_dalej\" to nazwa kampanii.

A i jeszcze jedno, żeby mapa działała w kampanii nazwa pliku z nią musi zaczynać się od ! (wykrzyknik) np: !nawa_mapy.mis i drugi plik !nazwa_mapy.lnd Tak nazwane pliki nie są wyświetlane na liście map w edytorze dopóki nie wpiszesz w konsoli polecenia \"editor.singleplayer 1\".
Dozey dzięki działa.
Dozey mam kolejny problem ze skryptem.Kiedy chcę zablokować wynalazek dla gracza ED i kompiluję skrypt pisze jakiś error.Sami zobaczcie robię polecenie według wskazówek Paluch\'a :


mission \"translatetittlemission6\"
{

player playerUCS;
player playerED;

state Initialize;
state Working;
state Nothing;
state ShowBriefing;


state Initialize
{

playerUCS = GetPlayer(1);
playerED = GetPlayer(2);
playerED= GetPlayer(11);
playerUCS.SetMoney(70000);
playerED.SetMoney(500000);
playerED.SetMoney(500000);
playerED.EnableResearch.(\"RES_ED_AB1\",false);
playerED.EnableResearch.(\"RES_ED_UA22\",false);
playerED.EnableResearch.(\"RES_ED_UA42\",true);
playerED.EnableResearch.(\"RES_ED_UBT1\",false);
playerUCS.EnableResearch.(\"RES_UCS_UHL3\",false);
playerUCS.EnableResearch.(\"RES_UCS_UOH2\",true);
playerUCS.EnableResearch.(\"RES_UCS_UOH3\",false);
playerED.AddResearch.(\"RES_ED_UBT2\",true);
playerED.AddResearch.(\"RES_ED_WMR3\",true);
playerUCS.AddResearch.(\"RES_UCS_WSMR3\",true ;
playerED.EnableResearch.(\"RES_ED_WHR1\",false);
playerED.EnableResearch.(”\"RES_ED_UHW1\",false);
playerED.EnableResearch.(\"RES_ED_UMW3\",true);

A EarthCMP na to:error C0000:Expected \';\'
i to w linijce 24 czyli tam gdzie zaczyna się skrypt zablokowania wynalazku.Co mam zrobić?????
Dozey A przy okazji co mam zrobić by mieć tylko pojazdy z modu operation betax v7 ale bez takich rzeczy jak zablokowana możliwość montowania broni na podwoziach Tajga i Cargo Salamander jak też bez tych wszystkich trybów gry i tego zwalonego interfejsu??
[God]_SetH_ 1) Po player.EnableResearch nie stawia się kropki przed nawiasem, poza tym dwa razy przypisujesz numer temu samemu graczowi - playerED, musisz zdefiniować kolejnego gracza o innej nazwie, np playerED1 i playerED2.

2) EarthC jest przystosowany do gry w wersji 1.0 i 1.3 TMP lub 1.0 LS (który jest tak naprawdę TMP v1.3), późniejsze patche są nieoficjalne i dużo mieszają w parametrach gry i drzewach technologicznych. Z tego powodu skrypty mogą (a raczej, prawie na pewno) nie działać poprawnie.