The Moon Project / Lost Souls
Cechy wersji 1.01
Team Options ( gra z komputerem w sojuszu )
Możesz wybrać grę Free for All ( wszyscy na wszystkich ), albo grę w Teamach po dwóch, trzech, czterech, pięciu, sześciu, siedmiu, lub ośmiu graczy. AI przyłączy się do ciebie jako
sojusznik automatycznie, więc nie musisz wystosowywać żadnych działań z twojej strony.
Weather ( Pogoda )
Masz wybór pomiędzy pogodą pasywną, destruktywną, lub jej brakiem. Skrypt wybierze odpowiednia pogodę dla mapy, którą wybrałeś. Pasywna pogoda tworzy realistyczną scenerię
bitwy. Destruktywna zagłębi cię w walce przeciwko siłą natury.
Special Options ( opcje specjalne )
Tryb "Observer" pozwoli ci oglądać bitwę pomiędzy gracami komputerowymi. W tym trybie każdy gracz komputerowy jest twoim sojusznkiem. Tryb Enable Objects pozwala ci na walkę z
strukturami i jednostkami umieszczonymi na mapie podczas jej tworzenia.
Interesujący wyświetlacz
Podczas gry wyświetlane są statystyki takie jak: ilość jednostek/budynków na planszy, ilość zniszczonych jednostek/budynków, czas trwania misji, ilość kredytów zużytych podczas tej
potyczki i wiele innych.
Imiona z Forum
Komputerowi gracze ( Experci ) maja imiona ludzi ze "społeczeństwa" The Moon Project.
Nowe Cechy wersji 1.03
Ulepszone AI
W wersji 1.03 SuperStorma wprowadzone zostały dwa nowe poziomy trudności: "Lost Soul" - grę z komputerowym przeciwnikiem o tej nazwie można porównać do gry w kampanię Lost Souls,
ponieważ gracz AI dostaje spore posiłki i ma szybszy rozwój technologiczny. Odpowiednik modu Perfect. Drugi poziom trudności to "Devastator", który produkuje jeszcze więcej
jednostek i ma odmienny styl plutonu. Te dwa poziomy trudności można wybrać także w pozostałych trybach potyczki.
Sieć
Została umożliwiona gra przez sieć w SuperStorma, oczywiście tylko wtedy, kiedy na wszystkich biorących udział w potyczce komputerach mod jest zainstalowany. SuperStorm był
sprawdzany w grze przez Lan i działa dobrze.
Nowe Cechy wersji 1.1
Tryby gry
w wersji 1.1 można zagrać już nie tylko w Zniszcz Budynki (Structures), ale także w inne ryby takie jak: Zdobądź Flagę, Wojna Technologiczna, a także całkiem nowy tryb Łowca nagród
( Bounty Hunter ). Tryb ten działa na zasadzie zniszcz jednostkę lub budynek a dostaniesz kasę. Wprowadzenie nowych trybów znacznie powiększyło radość płynąca z gry w Moon
Projectową potyczkę
Kolejne Ulepszenie AI
Został wprowadzony kolejny stopień trudności, jakim jest Dynamite. Jego umiejętności plasują się między Expertem a Lost Soulsem
Wiele nowych opcji
W nowych trybach gry wprowadzono wiele opcji jak np. całkiem zrewolucjonizowany system wydobycia, w którym ustalamy jak zasobne jest złoże; system kontrolowanego rozwoju, dzięki
któremu gra staje się prawdziwa strategia i wiele wiele innych
Nowe cechy wersji 1.11
Więcej opcji specjalnych
Można teraz ustawić opcję "Explored Terrain" dzięki któremu likwidujemy mgłę wojny. Gra staje się wtedy grą w otwarte karty
Ulepszony kod
Ulepszenie kodu i zlikwidowanie kilku błędów spowodowało stabilniejsze i szybsze działanie SuperStorma
Nowe cechy wersji 1.21Pl/1.21
Po Polsku
SuperStorm został, specjalnie dla World Earth Center spolszczony ! Teraz jest to zabawa naprawdę dla wszystkich. Wielkie dzięki dla SpaceTuga, programisty SuperStorma
Wiele nowych cech
Ulepszone używanie plutonów przez AI. Możliwość ustawienia nagrody większej niz 3000 cr w trybie "Lowca Nagrod", Szybsze włączanie się Sojuszników i opcji "Obserwator". Dodatkowe
opcje dodane w Opcjach wydobycia i Czasach badań. Wiele ulepszeń skryptu, a co za tym idzie lepsza praca na słabszych komputerach. W trybie "Lowca Nagrod" gotówka startowa ustawiona
jest teraz na 60.000 cr, co umożliwia rozbudowę bazy przed rozpoczęciem podboju wroga dla zdobycia dodatkowej kasy.
Nowe cechy wersji 1.25Pl/1.25
Dodatkowe opcje specjalne
Trzy nowe opcje specjalne dla gry w grupach: Grupowe Zasoby, która wypłaca lub obiera gotówkę w zależności od średniej kasy w grupie; Zjednoczenie, która dofinansowuje gracza z
najmniejsza liczbą sojuszników; GZ Zjednoczeni, która jest połączeniem obu powyższych opcji.
Nowe cechy wersji 1.3Pl/1.3
Tryb Jednostki Specjalne
Nowy tryb gry pozwala na wprowadzenie do walki jednostek specjalnych, czyli: Ufo dla ED, Grizzly dla UCS i Fang dla LC. W trybie tym możemy wybrać co jaki czas będzie dostarczana
nam jednostka specjalna. Pozwala to na granie wyłącznie nimi, lub traktowanie ich jako pomoc dla normalnie walczących jednostek.
Ulepszenie kodu
Teraz Sojusznicy włączają się o wiele szybciej.
Wreszcie dla Lost Souls
Wreszcie posiadacze tylko Lost Soulsa będą mogli zobaczyć, na co pozwala SuperStorm i odkryć jak wiele zabawy może dawać gra w potyczkę.
Nowe cechy wersji 1.4Pl/1.4
Ulepszenia
Opcje Grupowe Zasoby i Zjednoczenie zostały ulepszone. Dodatkowo, gdy wybierzesz tryb Obserwator i pogodę destruktywną to będzie ona omijała Twoja bazę
Komaptyblilność
Wersja 1.4 jest kompatybilna z betą modu UBMP, co dobrze rokuje na przyszłe ich współdziałanie
Nowe cechy wersji 1.6Pl/1.6
Wprowadzenie wielu nowych graczy AI
Teraz możesz wybrać aż 8 nowych przeciwników. Dostosowani oni są zarówno do normalnej gry np. Wujek Sam, jak i Wojny Technologicznej. Tak jak wcześniej zapowiadałem, dzielą się oni
też na używających i nie używających lotnictwa !
Planowane cechy
Wprowadzenie Areny
|