SuperStorm

Teraz także wersja dla Frontline Attack

Projekt SuperStorm jest skryptem który sprawi, że granie w potyczkę przyniesie więcej zabawy. Sprzymierzony gracz komputerowy, zmieniająca się pogoda, wpływająca na grę i kilka nowych opcji w potyczce, w połączeniu z poprawionym AI.  I jedyne co musisz zrobić, aby go mieć to wrzucić plik do folderu gry.


The Moon Project / Lost Souls

Cechy wersji 1.01

Team Options ( gra z komputerem w sojuszu )

Możesz wybrać grę Free for All ( wszyscy na wszystkich ), albo grę w Teamach po dwóch, trzech, czterech, pięciu, sześciu, siedmiu, lub ośmiu graczy. AI przyłączy się do ciebie jako sojusznik automatycznie, więc nie musisz wystosowywać żadnych działań z twojej strony.

Weather ( Pogoda )

Masz wybór pomiędzy pogodą pasywną, destruktywną, lub jej brakiem. Skrypt wybierze odpowiednia pogodę dla  mapy, którą wybrałeś. Pasywna pogoda tworzy realistyczną scenerię bitwy. Destruktywna zagłębi cię w walce przeciwko siłą natury.

Special Options ( opcje specjalne )

Tryb "Observer" pozwoli ci oglądać bitwę pomiędzy gracami komputerowymi. W tym trybie każdy gracz komputerowy jest twoim sojusznkiem. Tryb Enable Objects pozwala ci na walkę z strukturami i jednostkami umieszczonymi na mapie podczas jej tworzenia.

Interesujący wyświetlacz

Podczas gry wyświetlane są statystyki takie jak: ilość jednostek/budynków na planszy, ilość zniszczonych jednostek/budynków, czas trwania misji, ilość kredytów zużytych podczas tej potyczki i wiele innych.

Imiona z Forum

Komputerowi gracze ( Experci ) maja imiona ludzi ze "społeczeństwa"  The Moon Project. 

Nowe Cechy wersji 1.03

Ulepszone AI

W wersji 1.03 SuperStorma wprowadzone zostały dwa nowe poziomy trudności: "Lost Soul" - grę z komputerowym przeciwnikiem o tej nazwie można porównać do gry w kampanię Lost Souls, ponieważ gracz AI dostaje spore posiłki i ma szybszy rozwój technologiczny. Odpowiednik modu Perfect. Drugi poziom trudności to "Devastator", który produkuje jeszcze więcej jednostek i ma odmienny styl plutonu. Te dwa poziomy trudności można wybrać także w pozostałych trybach potyczki.

Sieć

Została umożliwiona gra przez sieć w SuperStorma, oczywiście tylko wtedy, kiedy na wszystkich biorących udział w potyczce komputerach mod jest zainstalowany. SuperStorm był sprawdzany w grze przez Lan i działa dobrze.

Nowe Cechy wersji 1.1

Tryby gry

w wersji 1.1 można zagrać już nie tylko w Zniszcz Budynki (Structures), ale także w inne ryby takie jak: Zdobądź Flagę, Wojna Technologiczna, a także całkiem nowy tryb Łowca nagród ( Bounty Hunter ). Tryb ten działa na zasadzie zniszcz jednostkę lub budynek a dostaniesz kasę. Wprowadzenie nowych trybów znacznie powiększyło radość płynąca z gry w Moon Projectową potyczkę 

Kolejne Ulepszenie AI

Został wprowadzony kolejny stopień trudności, jakim jest Dynamite. Jego umiejętności plasują się między Expertem a Lost Soulsem

Wiele nowych opcji

W nowych trybach gry wprowadzono wiele opcji jak np. całkiem zrewolucjonizowany system wydobycia, w którym ustalamy jak zasobne jest złoże; system kontrolowanego rozwoju, dzięki któremu gra staje się prawdziwa strategia i wiele wiele innych

Nowe cechy wersji 1.11

Więcej opcji specjalnych

Można teraz ustawić opcję "Explored Terrain" dzięki któremu likwidujemy mgłę wojny. Gra staje się wtedy grą w otwarte karty

Ulepszony kod

Ulepszenie kodu i zlikwidowanie kilku błędów spowodowało stabilniejsze i szybsze działanie SuperStorma

Nowe cechy wersji 1.21Pl/1.21

Po Polsku

SuperStorm został, specjalnie dla World Earth Center spolszczony ! Teraz jest to zabawa naprawdę dla wszystkich. Wielkie dzięki dla SpaceTuga, programisty SuperStorma

Wiele nowych cech

Ulepszone używanie plutonów przez AI. Możliwość ustawienia nagrody większej niz 3000 cr w trybie "Lowca Nagrod", Szybsze włączanie się Sojuszników i opcji "Obserwator". Dodatkowe opcje dodane w Opcjach wydobycia i Czasach badań. Wiele ulepszeń skryptu, a co za tym idzie lepsza praca na słabszych komputerach. W trybie "Lowca Nagrod" gotówka startowa ustawiona jest teraz na 60.000 cr, co umożliwia rozbudowę bazy przed rozpoczęciem podboju wroga dla zdobycia dodatkowej kasy.

Nowe cechy wersji 1.25Pl/1.25

Dodatkowe opcje specjalne

Trzy nowe opcje specjalne dla gry w grupach: Grupowe Zasoby, która wypłaca lub obiera gotówkę w zależności od średniej kasy w grupie; Zjednoczenie, która dofinansowuje gracza z najmniejsza liczbą sojuszników; GZ Zjednoczeni, która jest połączeniem obu powyższych opcji.

Nowe cechy wersji 1.3Pl/1.3

Tryb Jednostki Specjalne

Nowy tryb gry pozwala na wprowadzenie do walki jednostek specjalnych, czyli: Ufo dla ED, Grizzly dla UCS i Fang dla LC. W trybie tym możemy wybrać co jaki czas będzie dostarczana nam jednostka specjalna. Pozwala to na granie wyłącznie nimi, lub traktowanie ich jako pomoc dla normalnie walczących jednostek.

Ulepszenie kodu

Teraz Sojusznicy włączają się o wiele szybciej.

Wreszcie dla Lost Souls

Wreszcie posiadacze tylko Lost Soulsa będą mogli zobaczyć, na co pozwala SuperStorm i odkryć jak wiele zabawy może dawać gra w potyczkę.

Nowe cechy wersji 1.4Pl/1.4

Ulepszenia

Opcje Grupowe Zasoby i Zjednoczenie zostały ulepszone. Dodatkowo, gdy wybierzesz tryb Obserwator i pogodę destruktywną to będzie ona omijała Twoja bazę

Komaptyblilność

Wersja 1.4 jest kompatybilna z betą modu UBMP, co dobrze rokuje na przyszłe ich współdziałanie

Nowe cechy wersji 1.6Pl/1.6

Wprowadzenie wielu nowych graczy AI

Teraz możesz wybrać aż 8 nowych przeciwników. Dostosowani oni są zarówno do normalnej gry np. Wujek Sam, jak i Wojny Technologicznej. Tak jak wcześniej zapowiadałem, dzielą się oni też na używających i nie używających lotnictwa !

Planowane cechy

Wprowadzenie Areny


World War 3 Black Gold


Cechy wersji 1.0Pl/1.0

Team Options ( gra z komputerem w sojuszu )

Możesz wybrać grę Free for All ( wszyscy na wszystkich ), albo grę w Teamach po dwóch, trzech, czterech, pięciu, sześciu, siedmiu, lub ośmiu graczy. AI przyłączy się do ciebie jako sojusznik automatycznie, więc nie musisz wystosowywać żadnych działań z twojej strony.

Weather ( Pogoda )

Masz wybór pomiędzy pogodą pasywną, destruktywną, lub jej brakiem. Skrypt wybierze odpowiednia pogodę dla  mapy, którą wybrałeś. Pasywna pogoda tworzy realistyczną scenerię bitwy. Destruktywna zagłębi cię w walce przeciwko siłą natury.

Limit Jednostek

Oprócz standardowych limitów jednostek możesz wybrać także bez limitu.

Opcje Wydobycia

Wybierz z pośród różnych metod wydobycia - ciągły dopływ kasy (np. $1500/mi), nieograniczona gotówka, lub wydobycie ropy. Możesz wybrać jak dużo ropy jest w złożu.

Prędkość Wynalazków

Wybierz prędkość wymyślania wynalazków od 1x do 8x szybciej.

Opcje Specjalne

Do wyboru jest kilka opcji specjalnych. W Single Player możesz wybrać tryb obserwator i patrzeć jak staczają bitwę gracze AI. W Singlu i Multi możesz wybrać Grupowe Zasoby, Zjednoczenie Teamów, możesz włączyć struktury, które zostały ustawione na mapie podczas jej tworzenia. Eksploracja mapy odsłoni Mgłę Wojny zaraz na starcie gry.

Tryby Gry

Na razie dostępne są trzy: Struktury, Ograniczone Zasoby, Wojna Technologiczna

Nowe Cechy wersji 1.1Pl/1.1

Ulepszenia

Opcje Grupowe Zasoby i Zjednoczenie zostały ulepszone. Dodatkowo, gdy wybierzesz tryb Obserwator i pogodę destruktywną to będzie ona omijała Twoja bazę

MultiPlayer

Teraz możesz grać we wszystkie tryby SuperStorma także w multiplayerze.

Nowe Cechy wersji 1.5Pl/1.5

Nowy Tryb Gry

Tryb Bitwy pozwala na wybranie sobie wielu limitów - na jednostki cywilne i wojskowe, a także na budynki cywilne i wojskowe. Każdy limit wybieramy oddzielnie.

Modyfikacja pozostałych trybów gry

Na wszystkie tryby oprócz "Ograniczonych środków" nałożone zostały limity na struktury - zapobiegać to będzie "zalewaniu mapy". Czy większa mapa tym większe limity. Ai zostało zmuszone do ich przestrzegania.


Frontline Attack
War Over Europe


Cechy wersji 1.2

Team Options ( gra z komputerem w sojuszu )

Możesz wybrać grę Free for All ( wszyscy na wszystkich ), albo grę w Teamach po dwóch, trzech, czterech, pięciu, sześciu, siedmiu, lub ośmiu graczy. AI przyłączy się do ciebie jako sojusznik automatycznie, więc nie musisz wystosowywać żadnych działań z twojej strony. Możesz także wybrać tryb komputer przeciw ludziom i teamy jak nacje.

Weather ( Pogoda )

Masz wybór pomiędzy pogodą pasywną, destruktywną, lub jej brakiem. Skrypt wybierze odpowiednia pogodę dla  mapy, którą wybrałeś. Pasywna pogoda tworzy realistyczną scenerię bitwy. Destruktywna zagłębi cię w walce przeciwko siłą natury.

Special Options ( opcje specjalne )

Tryb "Observer" pozwoli ci oglądać bitwę pomiędzy gracami komputerowymi. W tym trybie każdy gracz komputerowy jest twoim sojusznikiem. Tryb Enable Objects pozwala ci na walkę z strukturami i jednostkami umieszczonymi na mapie podczas jej tworzenia.

Interesujący wyświetlacz

Podczas gry wyświetlane są statystyki takie jak: ilość jednostek/budynków na planszy, ilość zniszczonych jednostek/budynków, czas trwania misji, ilość kredytów zużytych podczas tej potyczki i wiele innych.

Opcje wydobycia

Można wybrać standardowe przejmowanie kopalń, dana ilość zasobów na minutę lub zasoby nieograniczone.

Tryb gry

Na razie tylko tryb "Structurs" - zniszcz budynki wroga.



 Oficjalna Strona SuperStormu dla TMP i LS
Oficjalna Strona SuperStormu dla WW3 BG


SuperStorm dla TMP i LS - v 2.0 Beta 2

Wersja Angielska- SuperStormV2b2 - 236 KB

SuperStorm dla TMP i LS - v 1.6

Wersja Polska - SuperStormv1_6Pl - 160 KB

SuperStorm dla TMP - v 1.25
(dla posiadaczy słabszych komputerów, na których v1.6 skacze)

Wersja Polska - SuperStormv1_25Pl - 100 KB
Wersja Angielska - SuperStorm1_25 - 100 KB

SuperStorm dla WW3

Wersja Polska - SuperStormWW3v1_5Pl - 101 KB
Wersja Angielska - SuperStormWW3v1_5 - 105 KB

SuperStorm dla FA

Wersja Angielska - Superstorm_1.2_SP - 13 KB

Zipy oprócz modu zawierają plik Readme,  którym znajduje się instrukcja obsługi/instalacji SperStorma.