JEDNOSTKI |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowe jednostki ED |
|
![]() Transporter jednostek |
Opis – ten śmigłowiec dostępny jest w TMP i LS. Jak sama nazwa wskazuje służy on do przenoszenia jednostek, ale nie tylko:
Dane techniczne: HP- 550; PS- 600-1800; PA- 50%; PR- 36
|
![]() Ruslan |
Opis – ten dziwny pojazd dostępny jest tylko w TMP i LS. Jest to jedyna niewidzialna dal innych jednostka ED. Można go uzbroić we wszystkie typy broni lekkiej. Ruslan jest słabym,
ale za to szybkim czołgiem nadającym się jedynie na zwiad.
Dane techniczne: HP- 450; PS- 600; PA- 25%; PR- 21
|
![]() DSU Kiev |
Opis – Kiev to atomowa łódź podwodna zdolna do przenoszenia dwóch rakiet balistycznych. Jest równie bezużyteczna jak inne okręty, ale stanowi ciekawy bajerek. Kiev jest dostępny w
TMP i LS.
Dane techniczne: HP- 450-550; PS- 0; PA- 50%; PR- 17-18
|
|
Jednostki których dane techniczne uległy zmianie ( reszta danych w dziale Earth 2150/Jednostki )
|
|
| Tajga | Zmianie uległa: PR- 15-19 |
| Kaukaz | Zmianie uległa: PS- 600-1200 |
| Ural | Zmianie uległa: HP- 1350-1500; PS- 600-1800; PA- 75%; PR- 14 |
| Don | Zmianie uległa: PA- 25% |
| Vołga | Zmianie uległa: PA- 75% |
| Oka | Zmianie uległa: HP- 450-675; PA- 50% |
| Bajkał | Zmianie uległa: HP- 1400-1600 |
| Thor | Zmianie uległa: PS- 600 |
| Han | Zmianie uległa: PS- 600 |
| Ukraina | Zmianie uległa: pojemność 15 jednostek |
|
|
|
Nowe jednostki UCS |
|
![]() Cargo Salamander |
Opis – Pojazd ten dostępny jest tylko w TMP i LS. Ponieważ jest bardzo wytrzymały opanuje pola bitew do czasu pojawienia się Panthera. Jest on dostępny prawie od początku gry, co
stwarza mu możliwość do pokazania pazurków. Cargo Salamander może być uzbrojony w lekką broń lub w ciężkie rakiety. Jako jedyna jednostka może być uzbrojony w plazmę
przeciwlotniczą. Ogromną wadą tego pojazdu jest niemożność instalacji pola siłowego. Dane techniczne: HP- 1500; PS- 0; PA- 75%; PR- 16 |
![]() Transporter jednostek |
Opis – ten „samolot” dostępny jest w TMP i LS. Jak sama nazwa wskazuje służy on do przenoszenia jednostek, ale nie tylko: Dane techniczne: HP- 550; PS- 600-1800; PA- 50%; PR- 36 |
![]() Orka Submarine |
Opis – Orca to atomowa łódź podwodna zdolna do przenoszenia dwóch rakiet balistycznych. Jest równie bezużyteczna jak inne okręty, ale stanowi ciekawy bajerek. Orca jest dostępny w
TMP i LS.
Dane techniczne: HP- 750-100; PS- 0; PA- 50%; PR- 17-18 |
|
Jednostki których dane techniczne uległy zmianie ( reszta danych w dziale Earth 2150/Jednostki )
|
|
| Jaguar | Zmianie uległa: HP- 1350-1500; PA- 75%; PR- 14 |
| Shark | Zmianie uległa: HP- 450-550; PA- 50% |
| Hydra | Zmianie uległa: HP- 1400-1800 |
| Albatros | Zmianie uległa: pojemność 15 jednostek |
|
|
|
Nowe jednostki LCPola siłowe LC w kampanii wynoszą odpowiednio: 1200, 2400 i 3600; wartości podane tutaj pochodzą z trybu potyczka. |
|
![]() Fat Girl |
Opis – jednostka którą należy wynaleźć, najlepiej zaraz po rozpoczęciu gry, gdyż wzmocni ona armię w krótkim czasie. Pierwsza wersja tego typu pojazdu posiada dwa zaczepy na lekką
broń, 2-ga 3zaczepy i 3-cia 4!!! Dostępna jest tylko w The Moon Project’cie i w Lost Souls’ie. Jednostka jest nie za szybka ale jej siła rażenia jest spora. Jednostki Fat Girl
można stosować w defensywie i ofensywie szybko neutralizując zagrożenie. Można wyposażyć ten pojazd w najmocniejsze pole siłowe. Polecam kombinacje broni: 1. 4x działo
elektryczne, 2. 4x wyrzutnia rakiet. Dobrą mieszanka przeciwlotniczą jest 4x działko 20mm które zapewni szybkie unicestwieni wszystkiego co lata. Można stosować różne kombinacje
zależnie od potrzeb. Pewną wadą jest to że wersje dwu i truj zaczepowe kosztują tyle samo co wersja z czterema zaczepami.
Dane techniczne: HP- 600-750; PS- 1000-2000; PA- 0-25%; PR- 16-18
|
![]() Super Fighter |
Opis - Udoskonalona wersja Meteora, jednostka jest trochę wolniejsza a za to sporo wytrzymalsza. Na Super Fighterze można instalować tą samą broń co na Meteorze + przeciw lotnicze
wyrzutnie rakiet ( które mają dużą siłę rażenia w porównaniu z normalnymi rakietami ). Można zainstalować dwie różne bronie co zwiększa siłę rażenia. Dobrze mieć parę takich
jednostek w bazie z rakietami przeciw lotniczymi, w razie ataku z powietrza. Zaletą jest, że można do niego zainstalować najmocniejszy generator pola siłowego.
Dane techniczne: HP- 600-750; PS- 1000-2000; PA- 0%; PR- 32 |
![]() New Hope |
Opis – Jest to zubożona wersja fanga z Earta’a 2150: Escape From The Blue Planet, prawdę mówiąc kompletnie nieprzydatna… Mały zapas wolno regenerującej się amunicji i strasznie
mała wytrzymałość ,a do tego można go wynaleźć gdy już mamy w użyciu ciężką broń i podwozia. Jakby tego było jeszcze mało dodam, że do tego pojazdu do się zainstalować tylko
najsłabszy generator pola siłowego.
Dane techniczne: HP- 120; PS- 1000; PA- 75%; PR- 18 |
![]() Lut Blinder |
Opis – Dostępny tylko w The Moon Project i Lost Souls. Kolejny pojazd latający znajdujący zastosowanie na górzystych mapach gdzie przejechać jest trudno. Służy on jak się
niektórzy domyślają do przenoszenia jednostek drogą powietrzną. Szalenie przydatne gdy droga do celu jest długa i kręta a jednostki są mało zwrotne i powolne. Fajną opcją jest
tworzenie mostów powietrznych które zautomatyzują przenoszenie dużej ilości jednostek. Transporterem można również niszczyć wrogie ( i swoje ;- ) jednostki łapiąc je, a następnie
upuszczając można zniszczyć dwie jednostki naraz lub jednostkę i słaby budynek.
Dane techniczne: HP- 550; PS- 1000-2000; PA- 50%; PR- 36 |
![]() Tunel Digger |
Opis – Dostępna tylko w Lost Souls i The Moon Project. W powyżej wymienionych grach po stronie LC jest dostępne zejście pod zimie i koparka którą możemy kopać tunele pod
ziemią.
Opis jednostek LC dla WEC pisał Albert (@ldi) @
Dane techniczne: HP- 1800; PS- 1000; PA- 0%; PR- 21 |
|
Jednostki których dane techniczne uległy zmianie ( reszta danych w dziale Earth 2150/Jednostki )
|
|
| Moon | Zmianie uległa: HP- 300-500 |
| Crater | Zmianie uległa: HP- 700-1000 |
| Crusher | Zmianie uległa: HP- 1100-1300; PA- 75%; PR- 16-17 |
| Thunder | Zmianie uległa: PS- 1000; PA- 25% |
| Jowisz | Zmianie uległa: pojemność 15 jednostek |
|
|
|
Legenda: HP - wytrzymałość; PS - pole siłowe; PA - pancerz; PR- prędkość