Wynalazki

Nowe Wynalazki ED

Ulepszona Tajga; Ruslan; Kiev; Transporter jednostek; Działo Przeciwlotnicze; Artyleria; Antyrakiety; Generator Wstrząsowy; Duża Wieża A3; Moduł Przechwytujący.

Nowe Wynalazki UCS

Cargo Salamander; Orca; Transporter jednostek; Działo 105mm; Działo 120mm; Pociski 105mm; Pociski 120mm; Antyrakiety; Artyleria; Lotnicze Działo Plazmowe; Miotacze Plazmowe Przeciwlotnicze; Generator Wstrząsowy; Duża Wieża C3; Moduł przechwytujący

Nowe Wynalazki LC

New Hope; Fat Girl; Super Fighter; Transporter jednostek; Artyleria; Wyrzutnia rakiet przeciwlotniczych; Artyleria; Elektrownia Ksylitowa; Generator Wstrząsowy; Gniazdo; Moduł Przechwytujący

 

Opis nowych wynalazków

 

Moduł Przechwytujący

 

Technologia ta dostępna jest w TMP i LS dla wszystkich nacji. Za jej pomocą możemy przechwycić pojazd lub budynek. Przydaje się ona jednak tylko kilka razy, a i przejmowanie jednostek w czasie walki nie jest pomysłem najlepszym. Jedynym dość przydatnym użyciem, może być przejęcie budynku wroga, najlepiej jeżeli przejęty budynek jest budynkiem obronnym. Można go wtedy sprzedać i zarobić, a co najważniejsze uszczuplić obronę wroga. Moduł naprawczy zainstalować możemy na kilku pojazdach np.: Tajga (ED), Tiger (UCS), czy Lunar (LC). Opis posługiwania się modułem znajdziesz przy opisie Lunara.

 

Antyrakiety

 

Wynalazek dostępny w TMP i LS dostępny dla wszystkich nacji. Teoretycznie bardzo pomocny sprzęt. Można go zainstalować na większości jednostek i na każdym budynku. Po jego zainstalowaniu rakiety przeciwnika stają się praktycznie nie groźne. Wadą, sprawiającą jednocześnie to, że w wielu przypadkach antyrakiety są bezużyteczne jest to, że aby je zainstalować zużyć trzeba jednen wolny zaczep na lekką broń. Sprawia to, że lekkie jednostki i większość budynków stały by się tylko i wyłącznie pojazdami obronnymi. Jest jeszcze jeden minus Antyrakiety bronią przed atakami tylko i wyłącznie jednostkę/budynek, który ma ja zainstalowane.

 

Opis nowych broni

Działko Przeciwlotnicze

 

Wspaniała broń przeciwlotnicza ED dostępna w TMP i LS. Działka te mogą zostać zainstalowane na budynkach, lub Pamirach (w jego opisie znajdziesz szczegóły użycia działka). Szybkostrzelność i ogromny damage, który te czterolufowe lekkie działko zadaje, jest śmiertelny dla każdego statku latającego. Zdecydowanie najlepsza broń przeciwlotnicza w grze. Obowiązkowe uzbrojenie każdej wieży A3

 

Rakiety Przeciwlotnicze

 

Bardzo dobra broń przeciw lotnicza LC. Występuje wersja zarówno lotnicza jak i naziemna. Zalecam budową Super Fighterów właśnie z tymi rakietami. Ogromny damage sprawia, że jednostki powietrzne wroga szybko stają się historią. Plus – trafiają prosto w HP atakowanej jednostki. Minus – lecą dłużej niż pociski z działka ED.

 

 

Plazma Przeciwlotnicza

 

Odpowiedź UCS na działko przeciwlotnicze (ED) i rakiety przeciwlotnicze (LC). Broń dostępna w TMP i LS. Duża szybkostrzelność i ogromny damage to główne zalety tej plazmy. Wadą jest to, że najpierw musi ona przebić się przez pole siłowe atakowanej jednostki. Sprawia to, że jest ona ciut gorsza od broni przeciwlotniczych pozostałych nacji. Mimo to, żadna baza nie potrafiłby się bez niej obejść. Polecam wersję upgradowaną, wyposażoną w dwie lufy. Plazmę przeciwlotniczą można zamontować na budynkach i na Cargo Salamandrze. W jego opisie dowiesz się jak używać tejże plazmy.

 

Lotnicze Miotacze Plazmowe

 

Broń UCS, dostępna w TMP i LS. Można zamontować ją tylko i wyłącznie na Gragoilu. Dobra do niszczenia lekkich jednostek i małych budynków. Posiada ona jednak jeden ogromny minus: Gargoil w nią wyposażony nie może atakować jednostek latających, ponieważ lotnicze miotacze plazmowe to broń typu powietrze – ziemia. Mimo tej niedogodności można zrobić z niej użytek. Jak ją użyć dowiesz się z opisu Gargoila.

 

Działo Wstrząsowe

 

Broń dostępna w TMP i LS, dla wszystkich nacji. Służy głównie do niszczenia budynków, lecz prawdziwą skuteczność uzyskuje dopiero podczas ataku z pod ziemi. Jedno takie działo nie stanowi żadnej siły bojowej. Dopiero koło sześciu sztuk, może coś zdziałać. Działo to nazwałbym bronią ostatniej szansy. Raczej rzadko stosowane, ale zawsze lepiej je mieć wymyślone. Działko charakteryzuje się małym zasięgiem, ale tak jak w przypadku działa sonicznego skutki czuć na całej powierzchni jego działania. Działa te można zamontować na pojazdach z ciężkim zaczepem. Opis użycia znajdziesz w opisie Kaukaza (ED), Panthery (UCS) i Cratera (LC).

 

Artyleria

 

Broń ED dostępna w TMP i LS. Dzięki artylerii wrogie bazy stały się łatwiejsze do zniszczenia – duży zasięg i szybkostrzelność w połączeniu ze sporym damage sprawia, że budynki szybko zamieniać się będą w gruzy. Jedyną wadą jest brak możliwości strzelania do jednostek powietrznych, co sprawia, że artyleria nie może pozostać bez obrony. Wieżyczki artylerii zamontować możemy na Wołdze, Kaukazie i Uralu. Szczegółowy opis jej użycia znajdziecie w opisie Kaukaza.