Obrazki
|
Opis
|
Parametry
|
|
Kolonizator
Jest podstawowym budynkiem ED, zrzuca sie go z orbity, by następnie dołączać do niego za pomocą rur transportujących energię, surowce oraz jednostki kolejne moduły bazy.
Moduły odłączone od kolonizatora są nieaktywne, można jadnak mieć więcej kolonizatorów w jednym kompleksie.
|
Nieznane
|
|
Generator Prądu
Ta mała stuktura (na screenach układ złożony z 3 generatorów i rur) produkuje energię, potrzebną wszystkim budynkom, a rozmiary pozwalają umieścić ją w niemal każdym wolnym zakamarku
bazy. Należy pamiętać iż rozmiary idą w parze z mocą i tych obiektów będzie trzeba tworzyć dość dużo.
|
Nieznane
|
|
Centrum Naukowe
Służy do prowadzenia badań nad wynalazkami, im więcej mamy centrów tym więcej możemy wynajdować różnych technologii równocześnie, należy jednak z tym uważać gdyż wynalazki robią się
szybko, ale są drogie. Drzewo wynalazków w EARTH 2160 to nie tylko cykl ulepszeń jak w EARTH 2150, tutaj program badań wymaga planowania i myślenia ze względu na bogate i różnorodne
drzewo wynalazków.
|
Nieznane
|
|
Magazyn
Przechowuje się w nim surowce, w tym złom z pojazdów, jest też odpowiedzialny za limitowanie jednostek, czyli im więcej mamy magazynów tym więcej pojazdów możemy stworzyć. Strata
magazynu powoduje utratę przechowywanych w nim zasobów, jak różnież wstrzymuje produkję jeżeli posiadane pojazdy osiągnęły już / przekroczyły limit.
|
Nieznane
|
|
Koszary
Szkoli się tutaj jednostki piechoty ED, można tego dokonac pojedynczo, lub tworzyć odrazu zdefiniowane oddziały o określonym skałdzie tak jak pojedynczych chłopów za pomocą jednego
kliknięcia.
|
Nieznane
|
|
Hangar Produkcyjny
Służy do produkcji wszelkich pojazdów naziemnych (Dubna, Gagarin...), ale nie posiada wyjścia, więc produkty muszą podróżowac rurami do wyjazdu, dzięki czemu łątwiej planować bazę.
Dany kompleks budynków może produkowac tyle pojazdów naraz ile ma hangarów produkcyjnych, a zlecenia produkcji wydawane są poprzez interfejs ogólnie i przyjmuje je pierwszy wolny
hangar. Jak każdy budynek Hangar posiada animacje oznaczające, że coś się w nim dzieje.
|
Nieznane
|
|
Lotnisko
Powstają tutj samoloty. Działa podobnie jak hangar produkcyjny.
|
Nieznane
|
|
Wyjście
Dzięki temu budynkowi wszlekie wyprodukowane jednostki mogą opuiścić bazę. Takie rozwiązanie pozwala mieć fabryki (Hangary) gdziekolwiek, a niezależnie od tego jednostki będą
wychodziły tam, gdzie będziemy tego chcieć (i ustawimy wyjścia).
|
Nieznane
|
|
Centrum Zaopatrzenia
Jak sama nazwa wskazuje służy do dostarczania amunicji obiektom, które tego potrzebują. Dostawa odbywa się przy pomocy jednorazowych robotów, które po przekazaniu ładunku ulegają
autodestrukcji (wybuchają) i nie wracają do bazy.
|
Nieznane
|
|
Radar
Radar działa podobnie jak jego odpowiednik z EARTH 2150: Wykrywa i identyfikuje ukryte lub niewidzialne obiekty wroga w zasięgu działania, a także namierza samoloty kierujące się do
bazy.
|
Nieznane
|
|
Wyrzutnia Rakiet Balistycznych
Bdynek odpowiedzialny za Broń Masowego Rażenia. Odpala się z niego rakiety dalekiego zasięgu, które występują w różnych waraiantach do wyboru (chemiczne, sejsmiczne). Jest to broń tak
potężna, że może roztrzygnąć o losach niejednej bitwy.
|
Nieznane
|
|
Generator Osłony
Tworzy pole siłowe, które chroni bazę przed działeniem broni promienistych, ma jednak ograniczony zasięg, którego luki można uzupełnić tworząc więcej generatorów, tak by sieć tarcz
chroniła całą bazę... Na zrzucie nie widac efektu pola, gdyż w wersji gry, na której screen był robiony nie został jeszcze zaimpletowany.
|
Nieznane
|
|
Mur i Obrona
ED dysponuje metodami obrony jakich nie mają inne rasy. Podstawą systemu jest mur z trakcją szynową, na której można montować ruchome wieżyczki automatycznie lub na rozkaz
przemieszczajace się tam gdzie są potrzebne, czyli w obszar zagrożenia lub walki. Oprócz tego ED posiada bramy i statyczne wieżyczki. Na zrzutach widzicie kompleks obronny zawierający
wszystkie opisane elementy tej kategorii oraz różne rodzaje broni. Cały system w akcji możecie także zobaczyć na pierwszym trailerze autorstwa Insideearth.
|
Nieznane
|