BUDYNKI ED

Dynastia Euroazjatycka tworzy rozległe kompleksy połączonych ze sobą modułów, których początek stanowi Kolonizator zrzucany z orbity. Bradziej szczegółowe opisy i obrazki ponizej.


Obrazki

Opis

Parametry


Kolonizator
 

Jest podstawowym budynkiem ED, zrzuca sie go z orbity, by następnie dołączać do niego za pomocą rur transportujących energię, surowce oraz jednostki kolejne moduły bazy.
Moduły odłączone od kolonizatora są nieaktywne, można jadnak mieć więcej kolonizatorów w jednym kompleksie.

Nieznane


Generator Prądu
 

Ta mała stuktura (na screenach układ złożony z 3 generatorów i rur) produkuje energię, potrzebną wszystkim budynkom, a rozmiary pozwalają umieścić ją w niemal każdym wolnym zakamarku bazy. Należy pamiętać iż rozmiary idą w parze z mocą i tych obiektów będzie trzeba tworzyć dość dużo.

Nieznane


Centrum Naukowe
 

Służy do prowadzenia badań nad wynalazkami, im więcej mamy centrów tym więcej możemy wynajdować różnych technologii równocześnie, należy jednak z tym uważać gdyż wynalazki robią się szybko, ale są drogie. Drzewo wynalazków w EARTH 2160 to nie tylko cykl ulepszeń jak w EARTH 2150, tutaj program badań wymaga planowania i myślenia ze względu na bogate i różnorodne drzewo wynalazków.

Nieznane


Magazyn
 

Przechowuje się w nim surowce, w tym złom z pojazdów, jest też odpowiedzialny za limitowanie jednostek, czyli im więcej mamy magazynów tym więcej pojazdów możemy stworzyć. Strata magazynu powoduje utratę przechowywanych w nim zasobów, jak różnież wstrzymuje produkję jeżeli posiadane pojazdy osiągnęły już / przekroczyły limit.

Nieznane


Koszary
 

Szkoli się tutaj jednostki piechoty ED, można tego dokonac pojedynczo, lub tworzyć odrazu zdefiniowane oddziały o określonym skałdzie tak jak pojedynczych chłopów za pomocą jednego kliknięcia.

Nieznane



Hangar Produkcyjny
 

Służy do produkcji wszelkich pojazdów naziemnych (Dubna, Gagarin...), ale nie posiada wyjścia, więc produkty muszą podróżowac rurami do wyjazdu, dzięki czemu łątwiej planować bazę. Dany kompleks budynków może produkowac tyle pojazdów naraz ile ma hangarów produkcyjnych, a zlecenia produkcji wydawane są poprzez interfejs ogólnie i przyjmuje je pierwszy wolny hangar. Jak każdy budynek Hangar posiada animacje oznaczające, że coś się w nim dzieje.

Nieznane


Lotnisko
 

Powstają tutj samoloty. Działa podobnie jak hangar produkcyjny.

Nieznane

Wyjście
 

Dzięki temu budynkowi wszlekie wyprodukowane jednostki mogą opuiścić bazę. Takie rozwiązanie pozwala mieć fabryki (Hangary) gdziekolwiek, a niezależnie od tego jednostki będą wychodziły tam, gdzie będziemy tego chcieć (i ustawimy wyjścia).

Nieznane



Centrum Zaopatrzenia
 

Jak sama nazwa wskazuje służy do dostarczania amunicji obiektom, które tego potrzebują. Dostawa odbywa się przy pomocy jednorazowych robotów, które po przekazaniu ładunku ulegają autodestrukcji (wybuchają) i nie wracają do bazy.

Nieznane


Radar
 

Radar działa podobnie jak jego odpowiednik z EARTH 2150: Wykrywa i identyfikuje ukryte lub niewidzialne obiekty wroga w zasięgu działania, a także namierza samoloty kierujące się do bazy.

Nieznane


Wyrzutnia Rakiet Balistycznych
 

Bdynek odpowiedzialny za Broń Masowego Rażenia. Odpala się z niego rakiety dalekiego zasięgu, które występują w różnych waraiantach do wyboru (chemiczne, sejsmiczne). Jest to broń tak potężna, że może roztrzygnąć o losach niejednej bitwy.

Nieznane


Generator Osłony
 

Tworzy pole siłowe, które chroni bazę przed działeniem broni promienistych, ma jednak ograniczony zasięg, którego luki można uzupełnić tworząc więcej generatorów, tak by sieć tarcz chroniła całą bazę... Na zrzucie nie widac efektu pola, gdyż w wersji gry, na której screen był robiony nie został jeszcze zaimpletowany.

Nieznane





Mur i Obrona
 

ED dysponuje metodami obrony jakich nie mają inne rasy. Podstawą systemu jest mur z trakcją szynową, na której można montować ruchome wieżyczki automatycznie lub na rozkaz przemieszczajace się tam gdzie są potrzebne, czyli w obszar zagrożenia lub walki. Oprócz tego ED posiada bramy i statyczne wieżyczki. Na zrzutach widzicie kompleks obronny zawierający wszystkie opisane elementy tej kategorii oraz różne rodzaje broni. Cały system w akcji możecie także zobaczyć na pierwszym trailerze autorstwa Insideearth.

Nieznane