JEDNOSTKI



Eurasian Dynasty | Lunar Corporation | United Civilized States | Obcy



 

W poprzednich częściach Eartha najbardziej brakowało nam piechoty. Piechota w Earthcie 2160 będzie, mało tego - będzie ona podstawowym składnikiem gry. Oprócz standardowej piechoty, która służyć będzie do normalnej walki, bardzo ważnym elementem będą piloci (no i oczywiście pilotki) Każdy pojazd będzie potrzebował 'ludzika', aby działać. W Earth 2160 piloci będą mogli przesiadać się między pojazdami. Rozwiązanie to będzie pozwalało na przemieszczanie bardziej doświadczonej załogi do lepszego pojazdu. W E2160 to piechota będzie zdobywać doświadczenia, a nie pojazdy. Tak jak to miało miejsce w E 2140 piechotą ED będą Androidy, a UCS będzie miało Cyborgi. Ludzikami LC będą panienki, a jak wyglądać będą Obcy... zobaczymy.

 

Pojazdy w Earth 2160 będą dzielić się wielkościowo na lekkie, średnie i ciężkie. Dodatkowo dostępne będą dwa typy lotnictwa, a mianowicie pojazdy antygrawitacyjne działające na zasadzie helikopterów (mogące zawisnąć w powietrzu) i pojazdy antygrawitacyjne działające na zasadzie samolotów (będą startować z lotniska, lecieć nad cel, atakować, następnie bez zatrzymania będą zmuszone wrócić na lotnisko). Tak jak w Earth 2150 podobny będzie podział jednostek: ED będzie miało czołgi, UCS mechy, LC pojazdy antygrawitacyjne, a Obcy będą mieli tylko jednostki powietrzne - oczywiście także antygrawitacyjne. Wszystkie jednostki, które zobaczymy w grze będą całkowicie odmienne od tych, które były w Earth 2150, a ich nazwy wybierzemy sami podczas trwania konkursu.

 

Jednym z podstawowych założeń w Earth 2160 jest różnorodność. Dlatego każda nacja będzie miała zupełnie odmienne uzbrojenie. Nawet tak pospolita rzecz jak wyrzutnia rakiet będzie dostępną dla tylko jednej z nacji. Oprócz znanych z poprzednich części broni będzie także bardzo wiele nowych, m.in bronie oddziałujące tylko na ludzi lub tylko na pojazdy.

 

Każdy pojazd będzie składać się z kilku części: kadłub, silnik, broń, pancerz, osłony. Sami wybierzemy sobie jakie komponenty zainstalujemy w danej jednostce. W zależności od nich pojazd może zmienić swój wygląd nie do poznania.

 

W Earthcie 2160 nie będzie istniała 'jednostka wszechmogąca'. Pojazdy będą się nawzajem uzupełniać.

 

Oprócz standardowych pojazdów na pewno zobaczymy też pojazdy specjalne. Będą to np. pojazdy Agentów, lub innych napotkanych na naszej drodze postaci.

 

 

Niektóre z poniższych screenów jednostek ukazują możliwości silnika Earth4-Engine, dzięki któremu ich powierzchnia zmienia się wraz ze zmianą padającego światała (zjawisko na zrzutach przyspieszono). Taki efekt osiągnięto na karcie graficznej z Pixel Shader 1.1 (GF4Ti, Radeon 8500), na mocniejszych, z PS 2.0 lub 3.0 będzie jeszcze lepszy !!
(Screeny ""z efektami"" są oznaczone gwiazdką *)


ED


Amursk | Dubna | Gagarin | Gruz | Kirov | Moskwa | Rasputin | Transporter | Vologda | Piechota





 

Myśliwiec Amursk (stara wersja):


Trójkołowy, szybki i zwrotny pojazd naziemny Dubna doskonały do zwiadu w 7 wersjach:

 

 




 Sześciokołowy pojazd naziemny Gagarin używany głównie jako moblina, naziemna obrona przeciwlotnicza, na początku gry także dość ważna jednostka ofensywna. 7 screenów:




 6 zrzutów latajacego pojazdu naprawczego Gruz (automatycznie szuka potrzebujących pomocy wokół siebie,
atakowany zawsze ucieka)(pierwsze 3 obrazki podczas pracy):

 

 



 12 screenów ciężkiego czołgu Kirov, z różnymi wariantami broni i pncerza, na jednym ze screenów zakamuflowany
(półprzeżroczysty)(w oczekiwaniu na odpowiednią chwile - wymaga całkowitego bezruchu, uwaga na radary !!):

 

 






11 nowych zrzutów najcięższego czołgu ED - Moskwy wyposarzonej w 1 ciężką i jedną średnią broń,
niestety jedna z nich strzela tylko do przodu. Widać też efekt Pola Siłowego bardzo ciasno otaczającego chroniony obiekt,
jak również różne pancerze: Klasyczny (na pociski), Antyrefleksyjny (bronie promieniste) i Antychemiczny (kwasy, gazy...)
- odpowiedni zapewnia bardzo dobrą odporność na broń wroga, użyjesz niewłaściwy, a twój kierowca szybko spłonie!
Na ostatnim zrzucie nieaktualna już Moskwa jako Wyrzutnia Rakiet







 


 Najlżejszy czołg ED - Rasputin, kompromis między siłą ognia, a mobilnością (doskonały do ataków zaczepnych),
niestety słabo opancerzony, szczególnie z TYŁU (chroń go dobrze) !! 14 screenów:

 

 







 Transporter z Games Convention 2004 i wersja z gry (stary, niekatualny wizerunek):

 


 


 Pojazd wydobywczy Vologda:

 



 Piechota ED (brakuje kierowcy):

 

 

 

Android Bitewny służy na przykład do przejmowania budynków.

Android - Komandos sprawdza się w walce z piechotą - może ją zabijać jednym strzałem.
Android Rakietowy służy do walki z pojazdami (zestrzeliwuje czołgi)...


LC

Apollo | Ares | Athena | Charon | Crion | Deimos | Mercury | Phobos | Pluton | Piechota | Porównanie | Developing



Konstruktory jednostek Deimos i Phobos:

 

 


Modułowa Konstrukcja jednostki DEIMOS.

 


Modułowa Konstrukcja jednostki PHOBOS.





 Porównanie wielkości pojazdów LC (2 wersje - z rozłożonym i złożonym Crionem):

 

 

 

Tu  z kolei 2 wersje "Apolla":

 


 Lekki myśliwiec Ares w 10 wersjach (3 z bronią soniczną, 3 z bronią PSI, 4 z działkiem plazmowym):

 

 





 Athena (6 nowych wersji, reszta starszych):

 

 




 Prawdziwa Gruba Baba, której nic nie stanie na drodze (Charon - 3 ciężkie i 1 specjalna broń), 7 wersji:

 

 



 

Poniżej widzicie różne wersje latającej artylerii Crion (Strzela po wylądowaniu i rozstawieniu):

 


 6 wersji Deimosa (w tym 2 stare, na nowych zrzutach widać efekty pracy napędu antygrawitacyjnego):

 

 


 

Poniżej widać myśliwiec Mercury w różnej konfiguracji:

 


 Całkiem sporo różnych Phobosów, a na początku ich porównanie (pod koniec starsze zrzuty bez efektów silników):

 

 









 5 konfiguracji Plutona:

 

 


 

 

Dziewczynki LC:


Szergowa żołnier'ka

Haker'ka

Pilot'ka

 

 

 


Deimos z perspektywy developera: 



Szczegóły broni dla piechoty oczami twórców:


 


UCS

Beetle | Drone | Jaguar | Kazuar | Lion | Reloader | Scarab | Scorpion | Spider | Porównanie | Developing





 

Porównanie wielkości jednostek UCS:


Żuczek (bombowiec UCS Beatle przenoszący bomby plazmowe lub kasetowe) w 3 wersjach. Jest dość wolny jak na samolot,
ale w powietrzu musi pozostawać w ruchu, lub udać się na lotnisko (na ostatnim zrzucie).

 


Latający pojazd budownlano-naprawczy Drone w 7 wersjach. 2 z nich pokazują samego Drona, 2 prace naprawcze,
3 budowę elektrowni (zamówienie, tworzenie placu budowy).

 




Mech Jaguar w 6 różnych wersjach:

 

     
         

 

Mech Kazaur w różnych konfiguracjach:

 



3 wersje LIONa:

 

        

Pojazd zaopatrzeniowy UCS - Reloader. Sam produkuje i dostarcza amunicję okolicznym jednostkom - wystarczy mieć go tam gdzie oczy się walka.

 


Myśliwiec Scarab, wykonany z różnej stali, w różnych konfiguracjach:

 


 

6 wersji Scorpiona:



 

 

Spider w 9 konfiguracjach (na końcu 3 stare wersje). Podstawowa jednostka bojowa UCS, nie trzeba jej wynajdować. Posiada funkcję fortyfikacji (potrafi to równmież Kazuar) - umacnia swoją pozycję przez co traci zdolnośc ruchu,
ale jest za to odporniejszy. W późniejszych fazach gry służy jako mobilna wieżyczka przeciwlotnicza.

 







A to wersje podczas tworzenia w programie Maya - modele modułów, czasami bez tekstur.

Kazuar:

 

Scarab:

 

Spider:

   


Obcy

Formidiański Strażnik





 

Formidiański Strażnik (Formidian Guardian) jest jednostką Obcych, która powstaje poprzez metamorfozę Formidiańskiego Żołnierza. Postać wynikowa nie potrafi się już dalej klonować ani przeobrażać, ale ze wzgledu na krótki czas ewolucji jest dostępna bardzo szybko i może zagrozić wrogowi zanim ten weźmie się dobrze za produkcję swych wojsk.
Na zrzutach Strażnik podczas wypluwania kwaśnego, zabójczego jadu i gdy się porusza (chodzi)