Obrazki
|
Opis
|
Parametry
|
|
Noga / Lądownik / Podstawa
Jest to podstawa wieżowca LC, na niej można dobudować do 5 modułów funkcujnych. Posiada własne zasilanie i tylko moduły połączone z nią mogą działać, ale w razie potrzeby (np.: silne
uszkodzenie nogi grożące zniszczeniem) można je odłączac i przenosić na inne podstawy, gdyż zniszczenie nogi powoduje destrukcję zaczepionych struktur, które przewaracając się niszczą
wszystko na obszarze, na który spadną (efektu tego nie zobaczymy przy zniszczeniu samego zaczepionego modułu). W nodze znajduje się też brama, którą pojazdy opuszczają fabryki.
|
Nieznane
|

|
Elektrownia Słoneczna
Noga zasila się sama, jednak pozostałym modułom prądu nie dostarczy, więc do tego celu stworzono elektrownie słoneczne, które wytwarzają energię i dostarczają ją wszystkim obiektom
jakie jej potrzebują (o ile produkcja na to pozwala). Na elektrowni da się postawić kolejny, wyższy moduł wieży.
|
Nieznane
|


|
Moduł Wysokiej Techniki
Jak sama nazwa wskazuje ten budynek służy do prowadzenia badań i testowania nowych technologii zanim dany wynalazek wejdzie do masowej produkcji. Im więcej mamy centrów naukowych tym
szybciej możemy cieszyć się efektami ich pracy, ale trzeba pamiętać, że badnia są drogie i mogą nas zrujnować jeśli za bardzo się na nich skupimy. Ten moduł może nie może trzymać na
sobie kolejnych, więc znajduje się zawsze na szczycie wieży (najlepjej ustawiać go jak 5 moduł).
|
Nieznane
|

|
Centrum Wydobywcze
Ta samodzielna (nie jest elementem wieży) i niezależna (nie wymaga dostaw energii, którą produkuje na własne potrzeby) strukura ma za zadanie wydobywać, gromadzić i przetwarzać
surowce, które następnie będzie można przeznaczyć na badania naukowe, do produkcji jednostek czy na inne szczytne cele jakie sobie obierzemy. Domyślnie budynek ten może wydobywać
wszystkie typy surowców, ale można zdefiniować, który nas szczególnie interesuje. Po wyczerpaniu złoża, na którym struktura pracowała można ją przemieścić na inne.
|
Nieznane
|

|
Moduł Magazynujący
Jeśli chcesz by produkcja jednostek była wydajna i szybka surowce na jej potrzeby powinny być przechowywane w pobliżu, a nie w placówce wydobywczej i temu właśnie służy to
składowisko. Niestety jego ewentualna strata pociąga za sobą utratę przechowywanych surowców i zmiejszenie limitu produkcji jednostek, który też jest przez nie warunkowany, co przy
osiągnięciu lub przekroczeniu ograniczenia wstrzymuje dalszą ich produkcję. Na tej strukturze da się stawiac kolejne moduły wieży.
|
Nieznane
|


|
Moduł Szkolenia Piechoty
Ten budynek służy do szkolenia piechoty. Zawiera pomieszczenia szkoleniowe, gdzie żołnierki i hakerki zdobywają umiejętności oraz koszary, które pomalowane na przyjemne barwy
stwarzają dobre warunki mieszkaniowe. Koszary również mogą utrzymac na sobie wyższy moduł wieży.
|
Nieznane
|

|
Moduł Produkcyjny
Tutaj powstają wszystkie pojazdy LC oraz szkolą się ich pilotki. Wyprodukowane jednostki opuszczają strukturę przy pomocy windy antygrawitacyjnej. Budynek ten moze również pomimo
niewielkich rozmiarów zgromadzić w sobie całkiem spory oddział.
|
Nieznane
|

|
Posterunek Myśliwców
Zawiera halę produkcyjną, hangar oraz lądowiska dla 4 mysliwców klasy Mercury lub Atlas. Może być ulokowany jedynie na szczycie danej wieży (niezależnie od poziomu, na którym go
ustawimy nie da sie rozwijać jej dalej.
|
Nieznane
|


|
Rozbudowny Moduł Bitewny
Powstają w nim i mogą lądować (zapewne w celu zaopatrzenia) jednostki klasy Ripper i Zabójczy Ripper. Może być ustawiony jedynie jako najwyższy element danej wieży.
|
Nieznane
|






|
Obrona
LC może bronić się na kilka sposobów:
Moduł Wojenny montowany jako element wieżowca może być wyposażony w 3 rodzaje broni umieszczone tak, by chronić swój drapacz chmur z każdej strony. Ich standardowym wyposażeniem są
działka elektryczne.
Dwuwieża (Bastion) jest samodzielną, zasilaną na odległość strukturą obronną, która posiada zaczepy na 2 układy broni. Nie łatwo pokonać bliźniacze wieże, więc może lepjej trzymać się
od nich zdaleka ??
Zapora energetycza jest strukturą zasilaną na odległość generującą wiążkę energii uniemożliwiającą przejechanie pomiędzy 2 generatorami. Posiada także przekażnić pozwalajacy niszczyć
lotnictwo przelatujace bezpośrednio nad tym obiektem. Ponadto istnieje specjalna wersja Generatora zapory, którą można uzbroić w 1 broń (tutaj działko elektryczne i karabin
snajperski).
|
Nieznane
|