EARTH 3 TO PROJEKT, KTÓRY NIGDY NIE ZOSTANIE WYDANY. ZAMIAST NIEGO TRWAJĄ PRACE NAD EARTHEM 2160.

| Przejdź do zapowiedzi Eartha 3 z Secret Service 05/01 |

Historia

W wyniku potwornej wojny kolebka ludzkości - Ziemia, przestała istnieć. Tuż przed nadejściem kataklizmu trzy zwaśnione ze sobą społeczności ludzkie pośpiesznie opuszczają planetę. Widok rozpadającej się Ziemi, skazanie się na galaktyczną tułaczkę, a być może i na powolną śmierć wpływa na świadomość ludzi. Przewodząca Lunar Corporation Jasmina Henderson wysyła do przywódców ED i UCS propozycję współpracy i wspólnego poszukiwania nowego domu. Główny komputer UCS ARASCO-B3V3 bagatelizuje wiadomość uznając ją za wrogą prowokację. Nowo obrany Car XXX (Vladimir II zmarł w trzecim dniu kosmicznej podróży) sceptycznie odnosi się do propozycji LC, nie odrzuca jej jednak. Na forum głównym świeżo powołanej Ludowej Rady Nowego Porządku przedstawia propozycję niedawnego wroga. Rada wysuwa wniosek o przeprowadzenie obywatelskiego referendum. Dwa tygodnie później Car Mikołaj Vładimir Aleksander III i Jasmina Hednerson spotykają się na krążowniku "HOPE" i podpisują pakt o nieagresji i współpracy. Floty ED i LC tworzą jedną formację i obierają wspólny kurs - MARS. Czekający obie społeczności długi sen ma być chwilą odpoczynku przed wielkim zadaniem, chwilą po której rozpocznie się nowe życie, nowy porządek.

Opis

Earth 3 jest grą z gatunku RTS. Gra opowiada historię konfliktu zbrojnego pomiędzy ocalałymi z Ziemi ludźmi i przedstawicielami cywilizacji obcych. Konflikt rozgrywa się w roku 1 Ery nowej Ziemi, na planecie Mars, podczas złożonego procesu jej terraformowania. Gracz wciela się w dowódcę jednej ze stron konfliktu.

  • Pełny 3D-RTS
  • Nowe kampanie, w których znajduje się ponad 10 misji w każdej kampanii
  • Misje treningowe
  • Łatwy w użyciu interfejs
  • Bitwy na powierzchni i pod ziemią: w porównaniu do Earth2150, rozszerzone możliwości używania podziemnych obszarów bitewnych (budowanie fortyfikacji pod ziemią jest również możliwe)
  • Polepszone konstruowanie pojazdów - jest wiele specjalnych obiektów, które sprawiają, że elektroniczny sprzęt wojenny staje się rzeczywistością. Specjalne pojazdy mają wielki wpływ na rozgrywkę.
  • Akcja dzieje się równolegle w kilku obszarach misji i bazach głównych
  • Ulepszony system oświetlania map
  • Realistyczny cykl Dzień-Noc
  • Gradacja siatki - zmienna ilość elementów na siatce w zależności od odległości kamery
  • Dynamiczna ścieżka dźwiękowa
  • Różne warianty gry sieciowej (Deathmatch, Capture the flag, ...)
  • Obsługiwany jest serwer EarthNET, włącznie z chatroomami, statystykami i wiele innych

Wymagania sprzętowe

Minimalne: P200MMX, 32MB RAM, 3D accelerator 4MB,
Optymalne: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, GeForce graphic card, Sound Blaster Live,

Obrazy