| Powrót do poprzedniej strony | ZAPOWIEDŹ EARTHA 3 z SECRET SERVICE 05/01
Po ostatecznym zniszczeniu swej ojczystej Niebieskiej Planety, Ziemi, człowiek musiał poszukać nowego miejsca do dalszego swego bytowania. Trzy opozycyjne obozy, na które jakiś czas
wcześniej podzieliła się ludzka społeczność, wyruszają w otchłanie kosmosu i rozpoczynają poszukiwania nowego domu. Niestety, nie wiadomo jeszcze, gdzie ostatecznie dotrą... Jasmina
Henderson, dowódca Lunar Corporation (LC), próbuje nawiązać kontakt, a następnie współpracę z ED i UCS, pozostałymi dwoma obozami. Chociaż propozycja ta odbierana jest z początku jako
podstęp, to i tak dochodzi do porozumienia. Na jego mocy wrogie sobie dotychczas ugrupowania łączą swe wysiłki w usiłowaniu osiągnięcia wspólnego celu - planety Mars. Kolonizatorzy
wyruszają na Czerwoną Planetę, która staje się dla nich jedyną nadzieją na przeżycie. EARTH 3 będzie kontynuacją serii EARTH (EARTH 2140 i 2150), trójwymiarową strategią czasu rzeczywistego
(3D RTS). Podobnie jak w części poprzedniej, tak i tutaj wszystkie elementy krajobrazu (budynki, jednostki itd.) będą zbudowane z wielokątów. Dynamiczne światła oraz efekty specjalne (dym,
mgła, ogień, wybuchy itp.) to najlepszy dowód na potwierdzenie wysokiego poziomu zaawansowania technicznego silnika graficznego E3. Zmieniający się cykl dobowy nie zaskoczy już chyba nikogo
- ta standardowa już opcja będzie oczywiście dostępna także w trzeciej części gry. Każda z kampanii podzielona zostanie na dziesięć ogromnych misji, do których przygotują nas misje
treningowe. Dlaczego o tym piszę? Otóż gracz ma się tu wcielić w rolę konstruktora nowych pojazdów. Napęd, nadwozie, działka - wszystko to elementy składające się na wymaganą całość. Według
zapowiedzi producenta schemat ten ma być ulepszony względem EARTH 2150. Zostaną wprowadzone obiekty specjalne, mające duży wpływ na dany pojazd. Mowa też o „specjalnych pojazdach" z
przeznaczeniem wykonania zadań eksperymentalnych. Warto przypomnieć, iż w EARTH 2150 to właśnie samodzielna budowa pojazdów była dużym atutem tej gry oraz ciekawą innowacją w świecie
strategii czasu rzeczywistego. W ten sposób możemy samodzielnie wybrać przeznaczenie każdego z nich, nie mówiąc o kontrolowaniu finansów przeznaczonych na poszukiwania nowych rozwiązań.
Innymi słowy, podczas rozgrywki będziemy zajmowali się także ekonomią wojenną.
Valpurgius |